Fondswervingsplan
Als (charitatieve) organisatie bent u constant op zoek naar financiële middelen om uw doelstellingen te realiseren. Vaak worden projecten gefinancierd met eenmalige donaties.
Een fondsenwervingsplan begint met een heldere omschrijving van het doel waarvoor u sponsors zoekt en een bijdrage nodig heeft. Een plan met daarin verwoord wat u gaat doen, voor wie, met wie, waarom, waar en wanneer is daarbij een handig instrument.
Projectplan en projectbrochure
Bij grotere projecten is het verstandig om een projectplan en projectbrochure te maken met teksten en foto’s. Een projectplan is belangrijk voor een subsidieaanvraag bij grotere donoren. Een projectbrochure is meer gericht op particuliere sponsors en zorgt voor een grotere betrokkenheid. Een brochure kunt u bijvoorbeeld uitdelen op bijeenkomsten waar u uw project presenteert. Het helpt u om mensen enthousiast te maken om samen met u geld in te zamelen via fundraisingacties.
Life Communications is ervaren in het schrijven van subsidievoorstellen, projectplannen en brochures. Wilt u meer weten over de mogelijkheden en de kosten? Neem vrijblijvend contact met ons op.